Asistentka vedenia spoločnosti

Ikona eura

od 1600 € brutto, v závislosti od pracovných skúseností kandidátky

Ikona bodu na mape

Bratislavský kraj

Ikona hodin

Plný úväzok

Ikona kaledára

ASAP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme samostatnú, skúsenú asistentku vedeniu holdingovej spoločnosti, so zmyslom pre precíznosť, zodpovednosť a organizovanosť. 

Ide o pozíciu druhej asistentky na sekretariáte spoločnosti, ktorá bude priamo spadať pod vedúcu sekretariátu, asistovať bude predstavenstvu spoločnosti a jej dcérskym spoločnostiam. 

Zodpovedať bude za zabezpečenie administratívy a plynulého chodu sekretariátu v súčinnosti s vedúcou sekretariátu. 

  • Vedenie sekretariátu a komplexná asistencia manažmentu spoločnosti.
  • Administratívne práce, vybavovanie korešpodencie, odosielanie pošty, evidencia tuzemských a zahraničných ciest.
  • Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania manažmentu spoločnosti.
  • Zabezpečenie prípravy podkladov pre ekonomické oddelenie a kolobeh účtovných dokladov.
  • Organizovanie obchodných a osobných stretnutí manažmentu spoločnosti.
  • Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
  • Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest.
  • Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
  • Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
  • Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia.
  • Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií.
  • Ostatné práce súvisiace s agendou vedenia sekretariátu spoločnosti podľa pokynov manažmentu spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Požadujeme:
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- proaktivita k plneniu zverených úloh
- práca pod stresom 
- organizačné schopnosti na vysokej úrovni, diskrétnosť, systematickosť   
  a dôslednosť pri vykonávaní pracovných úloh
- lojálnosť, milé a profesionálne vystupovanie


Ďalšie požiadavky:

časová flexibilita, ochota pracovať mimo klasických pracovných hodín, ochota učiť sa novým veciam

Počítačové zručnosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz: B/ aktívny vodič 

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Vzdelanie

  • - Stredoškolské s maturitou
  • - Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • - Vysokoškolské I. stupňa
  • - Vysokoškolské II. stupňa

Prax

5 r.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zázemie v stabilnej spoločnosti,
  • možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť,
  • zamestnanecké benefity: príspevky zo sociálneho fondu: na stravovanie, príspevok na dopravu

Informácie o spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Náš klient je slovenská divízia medzinárodnej investičnej spoločnosti.Táto zložka sa zameriava na rozvoj a správu rôznych investičných projektov na Slovensku, vrátane realitných, stavebných a technologických inovácií. Jej cieľom je podporovať udržateľný rozvoj a vytvárať hodnotu prostredníctvom strategických investícií, ktoré majú pozitívny vplyv na ekonomiku a spoločnosť.

Zdielať pracovnú ponuku