Firemný dopytový formulár
Hľadáte zamestnancov pre svoju firmu?
Pomôžeme Vám.
Vyplňte dátum
Vyplňte miesto
Vyplňte počet ľudí
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
Overte identitu

Pre zamestnávateľov

Zamestnávateľom

Tak, ako nám záleží na spokojnosti našich klientov, ktorí sa uchádzajú o prácu, tak je pre našu spoločnosť prvoradá i spokojnosť zamestnávateľov, ktorým poskytujeme pomoc v troch krokoch:

  • personálny leasing
  • recruitment
  • brigádnický servis
personálny leasing

PERSONÁLNY LEASING

Štát kladie na zamestnávateľov vysoké nároky vo forme odvodov, preto si často i pri vyššom objeme prác nemôžu dovoliť prijať nových pracovníkov. Ak potrebujete vo svojej firme pracovné posily, ale nemôžete si dovoliť prijať zamestnancov na trvalý pracovný pomer, ponúkame vám riešenie vo forme personálneho leasingu.

Personálny leasing alebo dočasné prideľovanie zamestnancov, predstavuje formu pracovného vzťahu, pri ktorom má zamestnanec uzatvorenú pracovnú zmluvu s personálnou agentúrou, teda je zamestnancom našej agentúry Proplusco, no pracuje pre takzvaného užívateľského zamestnávateľa, ktorému pracovníka pridelíme na dohodnuté obdobie. Týmto spôsobom môžete získať kvalifikovaného zamestnanca na ľubovoľnú pozíciu a obdobie. Na Slovensku sa začal tento spôsob zamestnávania využívať začiatkom devädesiatych rokov, no nie až v takej miere, ako vo vyspelých západných krajinách. No v súčasnosti sa situácia zmenila a po personálnom leasingu siaha čoraz viac firiem.

Hlavnou výhodu personálneho leasingu je časová flexibilita. Všetky povinnosti ohľadom hľadania a výberu vhodných kandidátov prechádza z vás na našu pracovnú a personálnu agentúru. Vhodných pracovníkov vyhľadáme, dohodneme a absolvujeme pracovné pohovory, a ponúkneme vám to najlepšie pre vašu firmu či spoločnosť. Ušetríme vám čas i peniaze. Vaše náklady sa znížia o vedenie mzdovej a personálnej agendy, rovnako za vás uhradíme náklady vzniknuté z registrácie a odhlásenia zamestanca z poisťovní.
Viac o personálnom leasingu sa dozviete tu

VYSKÚŠAJTE NÁŠ SMART TEMPORARY PLACEMENT

Úspech každej spoločnosti závisí od kvalitných a spoľahlivých pracovníkov. Nájsť zodpovednú pracovnú silu nie je ľahkou záležitosťou. Náš SMART personálny leasing vám pomôže prekonať chvíle, kedy dobrí ľudia v tíme chýbajú.

  • Výhody SMART personálneho leasingu
  • Ekonomická efektivita - zabezpečuje väčšiu flexibilitu pracovnej sily.
  • Časová variabilita - pracovnú silu využívate len vtedy, kedy ju naozaj potrebujete.
  • Úspora času - odpadáva povinnosť selektovať CV, vyhľadávať kandidátov a viesť pohovory.
  • Zníženie nákladov - v oblasti vedenia mzdovej a personálnej agendy.
  • Rýchla realizácia - vybavenie objednávky do niekoľkých dní až hodín.
  • Operatívnosť - rýchle vyriešenie neprítomnosti zamestnanca.
  • Nákladová položka - naše služby nie sú mzdovou položkou.
  • Šetrenie - hlavne v oblasti riešenia sporov.
  • Ukončenie projektu - flexibilita pri ukončení dočasného pridelenia väčšieho množstva pracovníkov bez nutnosti rôznych opatrení, ktoré súvisia s hromadným prepúšťaním.
  • Záruka vykonanej služby - rýchle dodanie pracovníkov, rýchla náhrada v prípade neprítomnosti alebo nespokojnosti.
Ako pracujeme

Náborovanie

  • Uchádzačov evidujeme v našej databáze a v prípade potreby ich vieme okamžite osloviť.
  • Vyberáme len tých najvhodnejších uchádzačov presne podľa požiadaviek klienta.
  • Uchádzačom poskytujeme informácie o ponúkanej práci a priebežne s nimi udržiavame kontakt.
  • Našu databázu vedieme v zmysle zákona o ochrane osobných údajov.

Zamestnávanie

  • Vybraným uchádzačom poskytujeme informácie o prevádzke.
  • Všetky záväzky, ktoré súvisia s vedením personálnej a mzdovej agend prechádzajú na nás.
  • V prípade potreby zabezpečíme školenia BOZP, PO a zdravotnú prehliadku.
  • Zamestnanci sú zamestnaní v zmysle zákonníka s rovnakými podmienkami ako kmeňoví zamestnanci zamestnávateľa.
  • V našej réžií je aj riadne ukončenie pracovného pomeru v zmysle Zákonníka práce.

Projekcia zákazky

  • V prípade potreby klienta vieme zastrešiť:
  • Koordinovanie procesov ďalších vstupných pohovorov a školení.
  • Pomocou koordinátora na pracovisku zabezpečiť zaradenie dočasne pridelených pracovníkov do pracovného procesu.
  • ON-site servis - pravidelné návštevy nášho koordinátora na prevádzke.
  • Zabezpečenie dopravy a ubytovanie.
recruitment

RECRUITMENT

V našej spoločnosti si veľmi dobre uvedomujeme, že čas sú peniaze a pomôžeme vám preto nájsť správnych kandidátov. Ak potrebujete pracovné posily, ale nemáte čas na výberové konania, obráťte sa na nás. Postaráme sa o hľadanie a výber vhodných kandidátov za vás vďaka službe recruitment. Pri našej práci uplatňujeme rozsiahle databázové vyhľadávanie, inzerciu ako i kontakty na sociálnej sieti.

Vy si zadáte svoje požiadavky ako sú kvalifikácia či prax, a my za vás vyhľadáme vhodných uchádzačov a zorganizujeme výberové konania, ktoré môžu okrem ústneho pohovoru obsahovať i testy či praktické úlohy. Zo všetkých uchádzačov pre vás vyberieme tých najzaujímavejších, a vy si následne vyberiete tohto, ktorý vám bude vyhovovať najviac. Našou prioritou je promtnosť. Vašu požiadavku začneme realizovať už od prvého týždňa po vašom zadaní.
Viac o službe recruitment nájdete tu

SMART Permanent Placement - Vyhľadanie pracovníka na mieru

Celý proces zrealizujeme podľa vašich predstáv my. Na začiatku si stanovíme kritériá a na osobné stretnutie vám vyberieme len tých najvhodnejších kandidátov. Z nich si jednoducho vyberiete toho správneho, ktorý sa bude hodiť do vášho kmeňového stavu.

  • Vy nám zadáte požiadavky na budúcich zamestnancov, ich kvalifikáciu, prax a počet.
  • My ich vyhľadáme a zorganizujeme výberové konanie.
  • Tých najlepších vám predstavia naši konzultanti.
  • Z niekoľkých kandidátov si už vyberiete toho ideálneho pre vás.
  • SMART recruitment patrí medzi špeciálne spôsoby v oblasti online recruitmentu.
  • Kandidátov vyhľadávame cez on-line médiá, sociálne siete a špecializované portály.
  • Každého kandidáta si najskôr preveríme telefonicky.
  • Pokiaľ to bude potrebné, radi poradíme aj pri uzatváraní pracovnej zmluvy.

Výhody

  • Skrátenie výberového procesu.
  • Outsourcingom výberu získate viac času na riešenie interných personálnych procesov.
  • Úspora vášho času. Osobne sa stretnete len s vybratými kvalifikovanými uchádzačmi.
  • Zabezpečíme spätnú väzbu všetkým kandidátom.
  • Informácie uchovávame v zmysle zákona o ochrane osobných údajov.
  • V prípade požiadaviek zabezpečíme testovanie kandidátov a psychodiagnostiku.
  • Odmena sa fakturuje až po nástupe kandidáta do zamestnania.
brigádnicky servis

BRIGÁDNICKÝ SERVIS

Potrebujete zamestnanca na krátky čas? Brigádnik je najlepšia možnosť, ktorou viete vyriešiť drobné sezónne práce, realizáciu práce v trvaní len niekoľko hodín denne, materskú dovolenku či náhlu práceneschopnosť vašich zamestnancov. Brigádnický pracovný pomer je obojstranne výhodný. Brigáda efektívne vyrieši nedostatok pracovných síl. Zamestnanec si dokáže privyrobiť a navyše získa nové skúsenosti.

Brigádnický servis je služba poskytovaná zmestnávateľom či súkromným osobám, u ktorých sa vyskytla nutnosť sezónnych prác, ale i tým, ktorí disponujú pracovnými miestami, ktoré nie je možné z hľadiska efektívnosti trvalo obsadiť pracovníkom na TPP. Proplusco ponúka brigádnikov pre rôzne pracovné pozície, od kancelárskych až po manipulačné práce. I pri tejto službe na základe vašich požiadavok vykonáme výber pracovníkov na požadované pracovné pozície.
Viac o brigádnickom servise tu

SMART Part-time work services

Hľadáte brigádnikov? Potrebujete rýchlo vyriešiť nedostatok pracovnej sily? PROPLUSCO vám ponúka efektívne riešenie. Na rôzne krátkodobé úlohy, od eventov cez spoločenské akcie a upratovacie služby, vieme svojim klientom zabezpečiť preverené brigádnicke služby.

Čo hovorí zákon

  • Právne normy obmedzili brigádnický servis, ktorý ponúkali personálne agentúry pre firmy tak ako sme ho poznali.
  • Sprostredkovať (dočasne prideliť) je možné len zamestnanca, ktorý je zamestnaný na trvalý pracovný pomer. Odpadá teda možnosť takto prideľovať dohodárov.
  • Pri nedodržaní právnych noriem hrozí finančná sankcia ako poskytovateľovi, tak isto aj užívateľskému zamestnávateľovi.

Naše SMART riešenia

  • Personálne potreby riešime formou zákazkového dodania služieb. Na začiatku si stanovíme okrajové podmienky.
  • Chránia sa tak obe zmluvné strany pred prípadnými sankciami zo strany inšpektorátu práce.
  • Na pracovisku využívame - ON site management - prostredníctvom nášho koordinátora.
  • Zabezpečujeme vyšší výkon zamestnancov a rýchlejší nábor nových ľudí.
  • Podľa potreby zabezpečíme potrebný materiál, náradie a ochranné pracovné pomôcky pre výkon zákazky.
  • Vhodnou formou riešenia tejto potreby je SMART Payroll outsourcing - outsourcing miezd.

Politika kvality

  • Riadime sa prísnymi kritériami kvality.
  • Pri výbere pracovníkov využívame naše bohaté skúsenosti a databázy.
  • Naši zamestnanci pri pravidelných návštevách pracovísk kontrolujú, či pracovník vykonáva prácu dôkladne v súlade s normami našej, ale aj vašej spoločnosti.

Realizácia zákazky

  • Vždy sa snažíme vybaviť zákazku v čo najkratšom čase, spravidla do 24 hodín.
  • Zákazka je realizovaná samostatne a s vlastným personálom.
  • Zabezpečíme spravovanie dát podľa požiadaviek objednávateľa.

Záruky

Výberovým konaním náš záujem o vás nekončí. Pracovná a personálna agentúra PROPLUSCO Vám poskytuje záruky za vybraných uchádzačov.

Ak v priebehu doby záruky zistíte, že vám nami vybraný pracovník alebo brigádnik z istých dôvodov nevyhovuje, PROPLUSCO vyhlási nové výberové konanie a obsadí toto miesto novým kandidátom bez nároku na honorár. Proces výberu a všetky náklady s ním spojené budú plne hradené našou pracovnou a personálnou agentúrou. Doba záruky sa vo všeobecnosti pohybuje v časovom horizonte od jedného až do troch mesiacov v závislosti od typu pracovnej pozície a požiadaviek na konkrétne pracovné miesto.

Ďalšie záruky, ktoré vám ponúkame:

  • dodanie dočasných pracovníkov v dohodnutom čase
  • nahradenie práceneschopných pracovníkov v dohonutom čase
  • včasné vyplácanie miezd, daní a príprava platných pracovných zmlúv
  • správnosť mzdovej administratívy
  • vedenie databázy a pravidelná aktualizácia informácií o pracovníkoch
Potrebujete vediet viac? Zavolajte na číslo: 02/65 412 143, 0903 702 333
Nezadali ste správne
Nezadali ste platné telefónne číslo
Nezadali ste platný email
Neoverili ste identitu
Zanechať správu
Momentálne sme offline, zanechajte nám správu
Odoslať