Máš rád/a vo veciach poriadok a kancelárska práca je ti blízka? Hľadá sa administratívny pracovník pre známu spoločnosť v Košiciach!

Ikona eura

6,10 € brutto/hod. € / hod

Ikona bodu na mape

Košice

Ikona hodín s prerušovaným okrajom

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívne činnosti, komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, práca na PC (Office, CRM.. )

Pracovný čas: predpokladaný (4-5 hodín denne, podľa dohody)

Požiadavky na zamestnanca

- spoľahlivosť, precíznosť a samostatnosť
- vysoká miera zodpovednosti
- ochota učiť sa novým veciam
- výborné organizačné schopnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- príležitosť pracovať v stimulujúcom prostredí s príjemným kolektívom

Informácie o spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Predmetom činnosti spoločnosti, pre ktorú je pracovná pozícia obsadzovaná, je nákup elektriny a plynu od výrobcov a jej predaj približne 500 000 zákazníkom – domácnostiam, firmám a organizáciám, veľkým a kľúčovým zákazníkom. Prostredníctvom Zmlúv o združenej dodávke energií zabezpečuje zákazníkom komplexné služby v oblasti predaja elektriny, plynu a distribúcie elektriny. Poslaním spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov.

Zdielať pracovnú ponuku