Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/Zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac
Viac informácii Ok
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Office manažér

Nitriansky kraj 2000 € brutto TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Hľadáme Office manažéra do personálne malej, ale obratovo veľkej a silnej výrobnej spoločnosti /potravinársky segment/.

Kandidáti by nemali mať problém s rýchlou adaptáciou, pracovnou i časovou flexibilitou, príjímaním zodpovednosti, organizačnými a v prípade potreby riadiacimi kompetenciami.


Náplň práce


Hlavná pracovná náplň: 

 ADMINISTRATÍVA

- vytváranie rôznych tabuliek, napríklad evidencie objednávok, zmlúv, noriem, náradia,
  meradiel, lekárničiek a hasiacich prístrojov
- evidencia služobných vozidiel, kontrola platnosti poistenia a spotreby pohonných
  hmôt
- vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb firmy
- administratívna podpora 
- celkový prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu

 ♦ RÉŽIA

- objednávanie kancelárskych potrieb
- nákup a prideľovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov
- prideľovanie kľúčov, čipových kariet, mobilných telefónov a výpočtovej techniky
- podpora pri riešení IT problémov - nahlasovanie porúch informačných technológií, 
  vybavovanie servisných zásahov
- komplexná starostlivosť o chod kancelárie, udržiavanie poriadku, kontrola
  kvality externe dodávaných služieb /upratovací servis/

 INTERNÁ A EXTERNÁ KOMUNIKÁCIA

- spolupráca s bezpečnostným technikom, dodržiavanie BOZP a PO
- komunikácia s poistným agentom, spolupráca pri riešení poistných udalostí
- vybavovanie pracovných záležitostí mimo firmy 
- komunikácia s úradmi (napríklad vybavovanie potrebných oprávnení pre firmu)
- riešenie reklamácií s dodávateľmi alebo odberateľmi v spolupráci s Quality
  manažérom

 ODBORNÉ ČINNOSTI

- skladové hospodárstvo (príjemky, výdajky), preberanie, príprava a odosielanie
  tovarov
- vystavovanie cenových ponúk, dodacích listov, faktúr a upomienok, výhoda nie
  podmienka
- objednávanie materiálu
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a cestovných náhrad pre ekonomické a
  mzdové oddelenie
- príprava účtovných dokladov
- sledovanie a vybavovanie potrebných školení pre zamestnancov
- objednávanie a prideľovanie stravných lístkov
- zodpovednosť za pokladňu
- aktualizácia vnútropodnikových smerníc podľa platnej legislatívy a noriem
- spolupráca na projektoch vo firme
- zavádzanie a udržiavanie rôznych manažérskych systémov (napríklad kvalita,
  environment, bezpečnosť) a z toho vyplývajúce množstvo ďalších špecifických aktivít



Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


- lojalita
- flexibilita
- aktívny vodič
- pracovitosť, bezúhonnosť, samostatnosť, leaderské zručnosti
- prax na obdobnej pozícii

O spoločnosti


Náš klient podniká v segmente potravinárstvo a poľnohospodárstvo.



Zamestnanecké výhody, benefity


- k dispozícii služobné auto BMW 320XD, notebook Macbook Pro, Iphone 
- účasť na rôznych školeniach 
- rozhodovacie právomoci 
- stabilný a silný zamestnávateľ, slovenský majiteľ
- nadštandardné odmeňovanie
- fitness
- letný a zimný 13. plat

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa