Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Obsadzujeme pozíciu "Branch manager" do našej pobočky v Žiline.

Žilina od 1500 € brutto + motivujúca variabilná zložka mzdy TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Hľadáme skúseného, samostatného Branch managera znalého personálnej legislatívy, personálnych služieb a procesov, pre ktorého personalistika a veci s ňou súvisiace nie sú len prácou, ale aj koníčkom.

Uprednostňujeme skôr senior managera, nakoľko potrebujeme posilniť interné procesy a vedenie už existujúceho a zapracovaného tímu.

Ponúkame stabilné zamestnanie s veľkou možnosťou sebarealizácie.


Náplň práce



  • Zodpovednosť za obchodnú, personálnu a procesnú stránku riadenia pridelenej pobočky.

  • Rozvíjanie dobrých klientskych vzťahov.

  • Koordinovanie obchodných aktivít v spolupráci s obchodným managerom  pobočky s cieľom, čo najefektívnejšie ponúkať personálne služby klientom na zverenej pobočke.

  • Orientácia na dosiahnutie stanovených obchodno-finančných plánov a ich následné vyhodnotenie.

  • Dohľad nad dodržiavaním stanovenej firemnej etikety, predpisov, procesov a štandardov zo strany zamestnancov.

  • Zabezpečovanie kvalitného klientskeho servisu.

  • Riadenie tímu zamestnancov a ich práv a povinností.

  • Zabezpečenie každodenného bezproblémového chodu pobočky.

  • Operatívne riešenie Ad-hoc situácií.



Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


- skúsenosť v oblasti riadenia ľudských zdrojov PODMIENKA
- znalosť platnej legislatívy /Zákonník práce, sociálne zákony, pracovno-právna
   agenda/ 
- odolnosť voči stresu 
- skvelý time management, organizačné zručnosti, orientácia v číslach /zisky,
  obraty, straty, marže . . ./
- skúsenosť s motiváciou zamestnancov, ale aj sledovaním ich pracovnej efektivity 
- skúsenosť s prijímaním aj nepopulárnych opatrení v rámci kompetencií vedúceho
  pobočky

O spoločnosti


PROPLUSCO je pracovnou a personálnou spoločnosťou. Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997. Sme členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska, držiteľom povolenia na vykonávanie činnosti agentúry dočasného zamestnávania a držiteľom oprávnenia na činnosť sprostredkovanie zamestnania za úhradu.

Tak ako nám záleží na spokojnosti našich zamestnancov, tak je pre našu spoločnosť prvoradá aj spokojnosť zamestnávateľov, ktorým poskytujeme pomoc niekoľkými spôsobmi: Recruitment, Temporary placement, Part time work services, HR rescue services, Mzdový outsourcing, Outsourcing kontroly kvality.

Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne.

Všetko dôležité o nás a našich službách nájdete na www.proplusco.sk.



Zamestnanecké výhody, benefity


- priestor na sebarealizáciu
- priateľský, mladý, ambiciózny kolektív 
- stabilné zamestnanie 
- voľno-časové firemné aktivity
- multi-sport karta
- finančný príspevok na stravovanie 
- zaujímavá, motivujúca variabilná zložka mzdy

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa