Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/Zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac
Viac informácii Ok
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Obsadzujeme atraktívnu pracovnú pozíciu "Asistentka / Recepčná".

Bratislava 1100 € brutto, bližšie mzdové podmienky na osobnom pohovore. TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Renomovaná spoločnosť PLUSIM s 20 ročnou praxou v oblasti sťahovacích a skladovacích služieb hľadá novú posilu do svojho tímu "Asistentka / recepčná" /pracovná ponuka je priamo do kmeňového stavu spoločnosti/.

Zašlite nám životopis a staňte sa stabilnou súčasťou PLUSIM tímu.


Náplň práce


Spoločnosť PLUSIM hľadá do rozrastajúceho sa  tímu šikovnú Asistentku / Recepčnú

Hľadáme osobu, na zastrešenie chodu RECEPCIE budovy SKLADU a OFFICE SEKCIE spoločnosti PLUSIM.

Ideálna kandidátka BY MALA MAŤ vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti s orientáciou na vysokú kvalitu práce a zodpovednosť.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti



  • Pravidelná administratívna a organizačná podpora na pobočke v Bratislave,

  • Komunikácia a riešenie potrebnej agendy skladu,

  • Komunikácia s upratovacou službou pobočky,

  • Zabezpečenie potrebných servisných prác, opráv, úprav, reklamácií,

  • Komunikácia s úradmi, dodávateľmi, inštitúciami,

  • Spracovanie a evidencia pošty, návštevy pošty, kuriérskych zásielok,

  • Evidencia, skenovanie, archivácia dokumentov a zmlúv,

  • Nákup kancelárskych potrieb, obalového materiálu a zariadení kancelárií,

  • Organizácia meetingov, obsadenosti zasadačky,

  • Operatívne úlohy od členov manažmentu spoločnosti,

  • Asistencia pri organizovaní firemných podujatí, príprava e-mailov a komunikácia so zamestnancami,

  • Samozrejme mnoho ďalších činností a ad hoc riešení.



Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


Osobnostné predpoklady:

· Anglický jazyk - plynule - písať aj čítať
· ideálnym kandidátom je človek, ktorého baví administratívna práca
· lojalita, dôveryhodnosť, dôslednosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
· multitasking
· zmysel pre detail, iniciatívnosť, spoľahlivosť, organizáciu 
· komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
· pozitívne myslenie a proaktívny prístup



O spoločnosti


Spoločnosť PLUSIM poskytuje profesionálne služby v oblasti sťahovania a skladovania, viac informácii sa dozviete na stránke www.plusim.sk

https://www.stahovanie-plusim.sk/video-reklama/.



Zamestnanecké výhody, benefity


- zázemie v modernej slovenskej spoločnosti so stabilným postavením na trhu
- dlhodobá spolupráca
- mladý, dynamický pracovný kolektív
- stravné lístky v hodnote nad rámec zákona
- multisport karta 
- ovocie na pracovisku 
- teambuildingové podujatia

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa