Krátky popis
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu do nášho tímu v Bratislave.
Si komunikatívny typ človeka, ktorý vie zachovať chladnú hlavu?
Máš rád výzvy a keď sa ocitneš pod tlakom, podávaš ešte lepší výkon?
Nebojíš sa prispieť vlastnými návrhmi na zmenu?
Si kreatívny, rád sa učíš nové veci, samoštúdium ti nerobí problém ak to situácia vyžaduje?
Tak si to práve Ty koho hľadáme a ktorého/ktorú radi pozveme na osobné stretnutie.
Náplň práce
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- zastrešovanie efektívneho a plynulého priebehu zákazky
- aktívne budovanie vzťahov s klientmi s dôrazom na ich spokojnosť
- aktívne vyhľadávanie, inzerovanie a nábor nových pracovníkov
- kontrola dochádzky a príprava mzdových podkladov
- účasť na interných mítingoch a poskytovanie pravidelných reportov
My Ti poskytneme priestor:
✔ na získanie základných poznatkov z administratívy,
✔ na zmapovanie nášho revíru pôsobenia, zoznámiš sa s našou cieľovou skupinou a obchodnými
partnermi, rovnako tak so spôsobom našej práce,
✔ na zaučenie do nášho interného systému, ktorý ukrýva množstvo užitočných a prácu uľahčujúcich
vychytávok,
✔ na spoznanie celej personálnej problematiky /spracovanie dochádzok, príprava podkladov pre mzdové
účely/,
✔ na zdokonalenie sa v komunikácii s ľuďmi, otestuješ si svoje schopnosti improvizovať a kľučkovať v
rôznych situáciách,
✔ na oslovovanie potencionálnych uchádzačov o zamestnanie cez rôzne pracovné portály, sociálne siete
platené i neplatené, naučíš sa vyhľadávať a orientovať v rôznych databázach,
Pokiaľ budeš túto prácu zvládať bez ujmy na zdraví :), preukážeš svoju šikovnosť a budeš cítiť, že máš na viac, dostaneš príležitosť viesť svoju vlastnú zákazku.
Reagovať na ponuku
Požiadavky na zamestnanca
- si optimistická a empatická osobnosť
- máš zmysel pre zodpovednosť a samostatnosť
- máš minimálne maturitu a ovládaš MS Office na pokročilej úrovni
- aktívne šoféruješ a vieš si zorganizovať čas
O spoločnosti
PROPLUSCO je pracovnou a personálnou spoločnosťou, ktorá ponúka možnosť zamestnancom nájsť vhodné pracovné miesta na trvalý alebo brigádnický pomer a rovnako poskytuje zamestnávateľom služby v oblasti pracovného leasingu, vyhľadávania vhodných pracovníkov na voľné pracovné pozície a brigádnický servis.
Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne. Nosnými piliermi našej spoločnosti je spoľahlivosť a zodpovednosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v spoločnosti so stabilným postavením na trhu
- priateľskí a zábavní kolegovia vo všetkých našich pobočkách
- odborné znalosti a personálne know-how
- možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu
- služobný telefón aj na súkromné účely
- teambuildingy a firemné akcie