Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/Zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac
Viac informácii Ok
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Hľadá sa RECEPTION MANAGER do "5 hviezdičkového hotela pre business"

Bratislava od 1100 € brutto vyššie v závislostí od skúseností kandidáta TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Pre nášho významného klienta hľadáme šikovnú Manažérku Recepcie, ktorá má skúsenosti s vedením malého tímu a vyhľadáva rôznorodosť pracovných úloh, nebojí sa zodpovednosti a akčnej práce.


Náplň práce


- každodenné povinnosti súvisiace s prevádzkou business centra otváranie a zatváranie
  prevádzky, kontrola poriadku a čistoty v spoločných priestoroch, kontrola a doplnenie
  kávovarov, príprava zasadacích priestorov pre klientov, príprava a objednávky
  občerstvenia, príprava kancelárií pre klientov
- komunikácia s dodávateľmi objednávanie kuriérskych služieb, marketingových
  materiálov, kancelárskych potrieb, komunikácia s majiteľom budovy
- práca na recepcii vítanie návštevníkov, podpora klientov, rezervácie zasadacích
  miestností, preberanie pošty, administratívne a podporné služby pre klienta
- obsluha telefónnej ústredne odpovedanie na prichádzajúce hovory v mene rôznych
  spoločností na základe ich požiadaviek, prepájanie hovorov, preberanie odkazov
- administratívne povinnosti aktívna práca v internom systéme 5 Star Appka, príprava
  pošty na odoslanie, odosielanie pošty, administratívne a iné povinnosti podľa
  požiadaviek klientov, práca s pokladňou a platobným terminálom
- aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
- vystavovanie faktúr pre externých aj interných klientov
- zodpovednosť za move in / move out klientov
- zodpovednosť za správnosť objednávok, pravidelné zásobovanie skladov, priebežná
  inventúra skladov
- celkový dohľad a zodpovednosť za chod centra
- budovanie vzťahov s klientmi a poskytovanie spätnej väzby
- zaúčanie a zastupovanie kolegýň, kontrola dodržiavania interných procesov
- facility management + BOZP

Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


• stredoškolské vzdelanie s maturitou, vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské
   vzdelanie
• anglický jazyk na pokročilej úrovni
• Microsoft (excell, word, powerpoint)
• veľká výhoda predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti manažovania recepcie 
• podmienka nástup IHNEĎ

O spoločnosti


Náš klient je 5-hviezdičkový hotel pre business. Poskytuje prenájom kancelárskych priestorov s kompletným zázemím a špičkovými službami v prestížnych bratislavských lokalitách Eurovea a Zuckermandel.



Zamestnanecké výhody, benefity


• pracovisko: Eurovea a Zuckermandel
• zmluva na dobu určitú do 30.9.2022, následne pri obojstrannej spokojnosti sa zmluva
  predlžuje na dobu neurčitú
• ponuka dlhodobej a stabilnej spolupráce

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa