Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/Zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac
Viac informácii Ok
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Hľadá sa "Front Office Assistant / recepčná" do 5 hviezdičkového business centra.

Bratislava 1 000 € brutto /mesiac TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Do tímu špecialistov na zákaznícky servis v centre Bratislavy hľadáme reprezentatívnu kolegyňu/kolegu s profesionálnym, pro-klientskym vystupovaním. V prípade, že Vás nasledujúca ponuka zaujme a spĺňate nižšie uvedené kritériá, neváhajte a zašlite nám Váš životopis. 




Náplň práce


Práca v luxusných administratívnych priestoroch, vhodná pre precíznych, zodpovedných uchádzačov so zmyslom pre detail, ktorí si vedia určiť priority, správne aplikovať time management vo svojej práci a profesionálne vystupovať pri kontakte s klientmi. Ak máte chuť neustále rozvíjať svoju angličtinu pri každodennom kontakte s top manažmentom, potom ste vhodnými kandidátmi do nášho tímu a Vaša náplň práce bude zahŕňať: 

- poskytovanie zákazníckého servisu pre stredný a top manažment /príprava kancelárií pre klientov, vedenie databáz klientov, zabezpečenie
  požiadaviek klientov, budovanie vzťahov s klientmi/
- reprezentáciu spoločnosti, prijímanie prichádzajúcich návštev
- rezervácie zasadacích miestností
- zodpovednosť za vedenie skladu a pokladne 
- zebezpečenie servisných opráv majetku 
- vybavovanie telefonických hovorov v mene rôznych spoločností na základe ich požiadaviek
- prepájanie hovorov a preberanie odkazov v slovenskom a cudzom jazyku
- vybavovanie domácej a zahraničnej korešpondencie 
- vedenie agendy a reportov o poskytnutých službách klientom
- príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava pošty na odoslanie
- rôzne research a cenové ponuky pre klientov, objednávanie kancelárskych potrieb
- podpora pri organizovaní a zabezpečení rôznych podujatí vrátane aktívnej účasti
- reklamácie, záručné a pozáručné servisy
- zastupovanie kolegov počas neprítomnosti

Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


Potrebujeme kandidáta, ktorý svojím vystupovaním bude reprezentovať nie len seba, ale aj spoločnosť. Výhodou je ak má skúsenosť s administratívou a podmienkou je ovládanie angličtiny na komunikatívnej úrovni. Veľkým plusom je komunikatívnosť, spoľahlivosť, príjemné no zároveň profesionálne a diplomatické vystupovanie, tímový duch, lojalita.

Nemá problém s autoritami ako aj nasledovaním a dodržiavaním pravidiel a postupov.

Má systematický spôsob práce a dobre administratívne zručnosti. 

Dokáže veci zorganizovať, vybaviť a zariadiť.

Silnými stránkami by mala byť zodpovednosť a precíznosť.

Vie pracovať samostatne a má zmysel pre detail. 

Má schopnosť riešiť vzniknuté problémy ad-hoc a bez zbytočných konfliktov.



O spoločnosti


Náš klient je 5-hviezdičkový hotel pre business. Poskytuje prenájom kancelárskych priestorov s kompletným zázemím a špičkovými službami v prestížnych bratislavských lokalitách Eurovea a Zuckermandel.



Zamestnanecké výhody, benefity


- práca v luxusných administratívnych priestoroch
- komunikácia so stredným a top managementom na dennej báze
- teambuildingy
- odmeny podľa výsledkov spoločnosti
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa