Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/Zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac
Viac informácii Ok
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Nezáväzná cenová ponuka pre firmy
Koľko ľudí potrebujete ?
Vyplňte nižšie údaje
Firma
Vyplňte meno
Vyplňte telefónne číslo
Vyplňte email
*Povinné údaje
Vyplňte nižšie údaje
Vyplňte miesto
Musíte súhlasiť s podmienkami.

Najdite si prácu

Front Office Assistant

Bratislava 900€ brutto ( v závislosti od skúseností kandidáta) TPP
TOP Top badge

Krátky popis


Do našej pobočky v Bratislave hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á doplní náš skvelý tím na Front Office.
Ak ťa láka prostredie HR, rád/rada komunikuješ a zároveň ťa baví aj administratíva a chceš mať okolo seba kopec skvelých kolegov, zašli nám svoj životopis a pridaj sa do našej PROPLUSCO rodiny.


Náplň práce


Ako bude vyzerať tvoj deň?
Určite inak ako ten včerajší. Budeš prvou osobou na ktorú sa obrátia uchádzači o zamestnanie, či už osobne, telefonicky alebo e-mailom. Tvojou hlavnou náplňou práce bude KOMUNIKÁCIA - informuješ o voľných pozíciách, pomôžeš s ich obsadením, poradíš aj s personálnymi otázkami (neboj sa, zaučíme) a zároveň RIADENIE a ORGANIZOVANIE administratívnej agendy.

Čo ťa u nás čaká?
- si prvým kontaktom pre uchádzačov o zamestnanie
- osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s uchádzačmi a klientmi
- príprava zmlúv, spracovanie údajov a dokumentov
- práca s internou databázou
- komunikácia s úradmi
- poskytovanie informácií o voľných pracovných pozíciách a spolupráca pri ich obsadzovaní
- administratívna podpora pobočky a úzka spolupráca s HR koordinátormi a ostatnými oddeleniami

Reagovať na ponuku

Požiadavky na zamestnanca


Ako si ťa predstavujeme?
Veľkú časť tvojho dňa zaberie telefonický, e-mailový a osobný kontakt s uchádzačmi o prácu alebo našimi zamestnancami, preto si veľmi dobrý/á v komunikácii a vieš sa vynájsť v každej situácii. Zároveň si vieš hravo zorganizovať a viesť administratívu, bez problémov sa pohybuješ v našom internom systéme a udržiavaš si poriadok v dokumentoch.
Máš minimálne maturitu a skúsenosti s HR alebo administratívou sú veľkým PLUS.

Podmienkou zaradenia do výberového procesu je zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

O spoločnosti


PROPLUSCO je pracovnou a personálnou spoločnosťou, ktorá ponúka možnosť zamestnancom nájsť vhodné pracovné miesta na trvalý alebo brigádnický pomer a rovnako poskytuje zamestnávateľom služby v oblasti pracovného leasingu, vyhľadávania vhodných pracovníkov na voľné pracovné pozície a brigádnický servis.
Služby v oblasti personalistiky vykonávame na Slovensku už od roku 1997.
Sme tím ľudí, ktorý si vypočuje vaše požiadavky, splní vaše želania a to rýchlo a kvalitne. Nosnými piliermi našej spoločnosti je spoľahlivosť a zodpovednosť.

Viac pracovných pozícií nájdete na www.bit.ly/PonukaPracePROPLUSCO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.



Zamestnanecké výhody, benefity


Čo ti ponúkame?
V prvom rade stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu a osobného i pracovného rozvoja.
Môžeš sa tešiť na chutnú kávu v spoločnosti priateľských kolegov, ktorí ťa podporia ako v práci, tak aj v dobrej nálade.
O zábavu budeš mať postarané aj na našich teambuildingoch a firemných akciách a aby si si udržoval/a dobré zdravie, poskytneme ti Multisport kartu a dostatok kvalitného ovocia!

POUČENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV


Zdieľať cez:
Registrácia
Registrácia v našej pracovnej a personálnej agentúre je úplne zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov.
Zaregistrovať sa